• slidebg1 Studia licencjackie Studia inżynierskie Studia magisterskie Studia podyplomowe
  • darkblurbg
  • slidebg1
  • darkblurbg
  • slidebg1
  • darkblurbg
WSZIP Uczelnia nr 1 w regionie! wśród uczelni niepublicznych
MENEDŻER PRODUKTU
 
 
CHARAKTERYSTYKA KANDYDATÓW:  Oferta skierowana jest do menedżerów/kierowników produktów lub grup produktów lub w swoich kompetencjach odpowiadających za planowanie działań marketingowych związanych z ofertą (produkatmi) przedsiębiorstwa.
 
CEL STUDIÓW: Przygotowanie Uczestników do koordynacji różnych sfer zarządzania a w szczególności nabycia umiejętności kalkulacji i kontroli kosztów oraz cen, organizowania i analizowania badań marketingowych, kształtowania produktu i jego wartości, rozwijania nowych produktów, planowania kampanii reklamowych i szeregu innych działań stanowiących styk światła marketingu i innych funkcji zarządczych przedsiębiorstwa. 
 
CZAS TRWANIA: Studia trwają dwa semestry.
 
BLOKI TEMATYCZNE:
  1. Współczesne koncepcje zarządzania
  2. Przedsiębiorczość i zarządzanie wartościami
  3. Zarządzanie marketingowe
  4. Prognozowanie sprzedaży produktów
  5. Kreowanie wartości marki produktu
  6. Zarządzanie rozwojem produktu
  7. Zarządzanie innowacjami w organizacji
  8. Planowanie kampanii reklamowej
  9. Kreatywność w marketingu  i reklamie
  10. Organizacja i zastosowania ilościowych badań marketingowych
  11. Zarządzanie cenami produktów
  12. Controlling produkcji i marketingu
  13. Seminarium dyplomowe
 
 
 

OPŁATY

Ilość semestrów: 2
Koszt pierwszego semestru: 1240 zł
Opłata wstępna: 100 zł
Koszt Studiów: 2680 zł

FORMA PŁATNOŚCI:
jednorazowo lub ratalnie: 4, 8 lub 12 rat

Zapraszamy do rejestracji on-line!

Więcej informacji:
tel. 74 844 45 56, 74 848 65 93
fax: 74 844 45 57
kom. 690 422 778
podyplomowe@wwszip.pl