WSZIP Uczelnia nr 1 w regionie! wśród uczelni niepublicznych
MARKETING INTERNETOWY
 
 
CHARAKTERYSTYKA KANDYDATÓW: Studia adresowane są do Absolwentów szkół wyższych pracujących (lub zamierzających podjąć pracę) na stanowiskach związanych z marketingiem internetowym. W szczególności dla: dyrektorów, kierowników i specjalistów ds marketingu i PR, przedsiębuiorócw oraz specjalistów do e-marketingu. Zdobyta wiedza oraz umiejętności pozwolą w pełni wykorztystać potencjał Internetu zarówno tym, którzy chcą zaistnieć w Sieci jak i tym, którzy na co dzień wykorzystują go w prowadzonych działaniach marketingowych. 
 
CEL STUDIÓW: Przekazanie praktycznej, aktualnej oraz kompleksowej wiedzy na temat wykorzystania mozliwości Internetu w działaniach marketingowych i sprzedażowych firmy. Studenci zapoznają się z zasadami tworzenia użytecznych serwisów intrernetowych, formułowaniem strategii marketingowej w Internecie, realizacją kampanii promocyjnych, budowaniem wizerunku w Sieci, a także marketingiem w wyszukiwarkach.
 
CZAS TRWANIA: Studia trwają dwa semestry.
 
BLOKI TEMATYCZNE 
  1. Wprowadzenie do e-biznesu. Modele i strategie e-biznesu
  2. Społeczności internetowe
  3. E-commerce
  4. Najnowsze trendy w marketingu i PR
  5. Serwisy produktowe i korporacyjne
  6. Strategie marketingowe w Internecie
  7. Zachowania konsumentów w Sieci
  8. Narzędzia marketingu internetowego
  9. Kampanie reklamowe w Internecie
  10. Budowanie wizerunku w Internecie
  11. Pozycjonowanie stron WWW
  12. Mierzenie efektów działań marketingowych
  13. Planowanie stratergiczne w Internecie
  14. Prawne aspekty Internetu
  15. Seminarium
 
 

OPŁATY

Ilość semestrów: 2
Koszt pierwszego semestru: 1450 zł
Opłata wstępna: 100 zł
Koszt Studiów: 3100 zł

FORMA PŁATNOŚCI:
jednorazowo lub ratalnie: 4, 8 lub 12 rat

Zapraszamy do rejestracji on-line!

Więcej informacji:
tel. 74 844 45 56, 74 848 65 93
fax: 74 844 45 57
kom. 690 422 778
podyplomowe@wwszip.pl